Monday, February 15, 2016

Mood sedih

Malam tadi tak tahu apa pasal rasa sedih sangat-sangat.
Dalam pukul 9 malam, 3 beranak dah masuk tidur awal.
Aku memang dah rasa mengantuk sangat tapi tiba-tiba mata tak nak pejam.
Fikir macam- macam benda.
Dan secara tiba-tiba aku rasa sedih dan terus meleleh air mata.
Eh apakah kan.
Nak kata period, tak period.
Nak kata mengandung, memang tak mengandung.
Sebab aku memang dah lama sangat tak feeling sedih macam ni.
Tak ingat pun bila kali terakhir menitiskan air mata.
Dan malam tadi, memang berjurai-jurai air mata aku keluar.
Aku jadi macam takut kena tinggal.
Takut takde orang nak kawan dengan aku.
Takut kalau aku tiada kepentingan dalam hidup orang lain.
Eh macam-macam yang aku fikir.
Rasanya nak dekat pukul 11 malam baru aku boleh tidur.
Harini dah masuk office terus rasa nak google pasal self of belonging.
Aku ni dah kenapa?????

No comments:

Post a Comment