Sunday, March 6, 2016

Tengok wayang.

Rasa macam dah lama tak tengok wayang cerita kartun, ni dah keluar cerita best-best bulan ni.
Dua minggu berturut-turut layan movie.
Last Februari tengok Zootopia , hari ahad.
Next sabtunya first Mac, kita layan Kungfu Panda 3 pulak.
Oh my!
Dua-dua movie ni best la.
Aku lak tengok lelebih.
Anak dah tak fokus.
Ajak turun naik tangga pulak.
Kami pilih seat paling belakanggggg.
Maybe dia tak nampak skrin kot, maybe dah bosan duk setempat kot, maybe rasa tak feel tengok movie sambil duduk kot.
Eh, macam-macam la.
Dulu-dulu upah susu, senyap jer.
Takde nak berjalan-jalan dalam tu.
Now terpaksalah aku melayan dia duduk kat tangga laluan orang jalan tu.
Sophia oh Sophia.
Macam aku lak yang lebih excited tengok movie dari si kecik tu.
Huhuhu.
Ramai bagi review boboiboi pun best.
Aku jer yang tak berkenan tengok cerita tu.
Kartun dia kat TV pun aku tak layan.


Zootopia ni pasal modern civilised animal.
Kiranya semua haiwan tak kira pemangsa dan mangsa boleh hidup harmoni di bawah satu bumbung yang sama.
Eh best cerita ni.
Comel jer watak-watak dia.



Kung fu panda ni memang terbaik.
Ada perkampungan panda lagi.
Oh cute nya mereka.

So what's next?

No comments:

Post a Comment